מאמרים

החשק לזוז שאף פעם לא קיים

פאולה רוזנברג | | 12 ביולי 2020

החום עולה והחשק יורד.
אני מתכוונת לחשק לזוז ?
קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הכושר שלכם גם בתקופה שהחום והלחות מרקיעים שחקים:

 

1️⃣ מתאמנים בחוץ?
זה ממש בסדר גמור להוריד את הקצב. אל תתבאסו ואל תחששו שהכושר יורד. להיפך – סיכוי טוב שההתמדה שלכם בתנאים האלו של החום והלחות, גם אם בקצבים איטיים יותר- תשפר משמעותית את היכולת הארובית שלכם.

 

2️⃣ על כל חצי שעה של פעילות בחוץ – שתו כוס מים אחת.
יוצאים לאימון מאומץ בחוץ ? שתו כוס מים לפני היציאה.
יצאתם לריצה ממושכת? עיצרו בדרך בברזיות בדרך ושתו כמה לגימות מים קטנות בכל פעם.
ככה תשמרו על עצמכם מהתייבשות והמים יעזרו בין היתר לקרר את הגוף.

 

3️⃣ תכננו מראש!
כשאין תוכנית אצלנו בראש (או ביומן) הנטייה שלנו לוותר לעצמנו משתלטת והנה עבר עוד שבוע ללא פעילות ועם אכילה ללא שליטה.
תהיו מתוכננים בכל מה שקשור לפעילות הגופנית וגם לתזונה שלכם. אל “תזרמו” עם זה כי אחרת הזרימה היא לכיוון הספה והמקרר.

 

4️⃣ תשנו טוב!
לישון עם מזגן ?
לישון עם מאוורר ?
זה לא משנה העיקר שתייצרו תנאים שמאפשרים לכם לישון טוב – גם אם זה אומר להקפיא את החדר ולישון עם פוך .
חום ולחות מקשים לרוב על שינה ממושכת ואיכותית שאנחנו זקוקים לה כדי לשמור על הבריאות והתפקוד שלנו.

דואגים לגוף ולנפש שלנו גם בקיץ.

קטגוריות
מאמרים

אולי יעניין אותך

הרשמה לניוזלטר
הרשמו ותשארו מעודכנים בכל מה שחדש אצלנו
אנא הזינו כתובת מייל