מאמרים

הטיפים לקיץ של ענת הראל

איך דואגים שהקיץ ייפתח בטוב

ענת הראל | | 5 ביולי 2020
  1. שעות מתאימות לאימון
    אם אתם מתאמנים בחוץ הקדימו את אימון הבוקר שלכם לשעות המוקדמות או לשעות הערב שאחרי השקיעה.
    עדיין חם אבל זו דרגת חום שהגוף יודע להתמודד איתה, וגם אם יש תקופת הסתגלות של כמה שבועות – שווה להתאמץ ולהתמיד כי זה הולך ונהיה יותר קל והגוף לומד לאזן את הטמפרטורה שלו יותר ביעילות.
  2. אימון בפנים
    תמיד אפשר להתאמן גם במכון הכושר או בבית במזגן.
    יש אינסוף אפשרויות גם לאימון בפנים וגם ללא מנוי לחדר כושר.
    באינסטגרם שלי כבר ביקרתם ? בכל שבוע אני מעלה לשם אימונים נפלאים לבית שמשלבים גם כוח וגם ארובי.

הקפידו לשתות

  1. שתו הרבה במהלך היום. הגוף מאבד יותר נוזלים ושתייה מרובה של ליטר וחצי ועד שני ליטר ביום, של מים, יגרמו לכם להיות פחות עייפים , יותר אנרגטיים ועם יותר חשק וכוח להתאמן.
  2. בקצב שלכם, בתנאים שלכם
    התאימו את רמת הקושי באימון לתנאים בחוץ.
    אל תתבאסו אם יותר קשה לכם לרוץ, או ללכת, או לרכב בחוץ בגלל החום.
    התסכול הזה מיותר לחלוטין, גם אם יותר קשה לכם או שאתם מבצעים אימון איטי יותר, לא אומר שהאימון שלכם אינו יעיל.
    יתכן מאוד שהדופק יהיה גבוה יותר מהרגיל בגלל החום, לכן האטו את הקצב והקשיבו לגוף.
    כל אימון שתעשו, בכל קצב שתבחרו, יהיה טוב פי מאה מלשבת בבית על הספה, את זה אני מבטיחה לכם.
  3. אימון כחוויה כיפית
    נסו להפוך לפחות חלק מהאימונים לחוויתיים.
    אני יודעת שלי באופן אישי זה מאוד עוזר להתמיד.
    כשאני מסיימת אימון ריצה בבוקר ויודעת שבסופו אני נכנסת לטבילה או שחייה קצרה בים – יש לי משהו כייפי מאוד לחכות לו והחשק שלי לצאת לאימון, מראש גדול יותר.
    אז תמצאו לכם את הדבר שמשלב את האימון עם חוויה כיפית, בין אם זה לעשות אותו עם חברים, או כל דבר אחר שמשמח אתכם.
קטגוריות
מאמרים

אולי יעניין אותך

הרשמה לניוזלטר
הרשמו ותשארו מעודכנים בכל מה שחדש אצלנו
אנא הזינו כתובת מייל