מאמרים

10 דברים שיכולים להקפיץ את הכושר שלכם מדרגה

נסו ותצליחו!

ענת הראל | | 28 ביוני 2020

1️⃣ נסו להחליף את אחד האימונים שאתם רגילים לעשות באימון שונה. כזה שהגוף עדיין לא התרגל אליו.
2️⃣ אל תפחדו להעלות את העומס ממה שתרגלתם עד היום – בין אם מדובר על עבודה עם משקל יותר גבוה, ביצוע של יותר חזרות, או שילוב של תרגילים חדשים בתוך האימון הרגיל שלכם.
3️⃣ קיבעו עם חבר/ה. כשאנחנו מתאמנים יחד יש לנו נטייה להוציא מעצמנו יותר בכל אימון .
4️⃣ תתאמנו עם קבוצה. לקבוצה יש כוח מדרבן שתמיד מוציא מאיתנו יותר מאשר אימון שאנחנו עושים לבד.
5️⃣ אל תשפטו את עצמכם.
להחליט לא לוותר על אימון גם בימים שאנחנו עייפים/ או חם/ או לא בא לנו – זה צעד משמעותי שמשפר את המשמעת העצמית שלנו באימונים ובסופו של דבר גם אם עשינו אימון פחות “חזק” , עצם העובדה שעשינו אותו, כבר יותר טובה מלוותר בכלל.
6️⃣ בצעו את אותם תרגילים אבל באופן שונה. למשל ע”י שינוי בקצב.
7️⃣ תבינו את האימון שלכם . מה זה אומר? במקום לעשות כמו תוכי סתם תרגילים שראיתם. נסו להבין איזה תרגיל עובד על איזה אזור בגוף. כך תוכלו לבצע אימון יעיל יותר למטרות שלכם.
8️⃣ תתרכזו בשריר שעליו אתם עובדים. מחקרים הוכיחו שכאשר אנחנו מתרכזים בשריר המופעל במהלך תרגיל היעילות של התרגיל עולה באחוזים ניכרים.
9️⃣ נסו להוסיף קצת יותר פעילות מחוץ למסגרת האימון עצמו – למשל פעם ביום לעלות הביתה במדרגות במקום במעלית. או לנסוע לפגישה באופניים במקום ברכב. אלו תוספות קטנות שיתנו עוד “פוש” קטן ליכולות שלכם.
1️⃣0️⃣ תבדקו מה עובד הכי טוב על הגוף שלכם. תלמדו אותו ע”י ניסוי וטעיה. אנחנו לא זהים ולא על כולנו האימונים משפיעים באותה דרך. אם אתם עושים כבר שנים את אותו אימון ולא משיגים את המטרה שאתם שואפים אליה- אולי כדאי לשנות משהו. אל תפחדו מזה.
החיים הם הרפתקה – אז תהיו הרפתקנים גם במה שקשור לאימונים שלכם 🙂

קטגוריות
מאמרים

אולי יעניין אותך

הרשמה לניוזלטר
הרשמו ותשארו מעודכנים בכל מה שחדש אצלנו
אנא הזינו כתובת מייל