מיכל צפיר

מאמנת לאורח חיים בריא, זמרת, שחקנית, מדבבת, ומנחת טלוויזיה.

טיפ | כרוב, אדום וגם לבן, טרי או מבושל, הינו בעל ערך קלורי נמוך וערך תזונתי גבוה. הוא עשיר בסיבים תזונתיים ומעניק תחושת שובע ממושכת.
טיפ | פלפל וגמבה הם פצצות ויטמין C! מכילים פי 4 מכמות ויטמין C הקיימת בתפוז, מכילים חומצה פולית ותורמים לחיזוק המערכת החיסונית. טעמם המתוק אהוב במיוחד על ילדים ואפשר להכין מהם נשנוש מצוין, לאכול טרי, אפוי, מבושל וממולא.
טיפ | מלפפון הוא ירק מופלא, עשיר במים ולכן מונע התייבשות. מושלם לנשנושים, לשילוב בסלט או פשוט לאכול בשלמותו. כדאי לאכול בקליפתו אך לשטוף היטב לפני האכילה
הרשמה לניוזלטר
הרשמו ותשארו מעודכנים בכל מה שחדש אצלנו
אנא הזינו כתובת מייל