טיפים קטנים

הימים האחרונים בצל הקורונה

פאולה רוזנברג | | 16 במרץ 2020

הי חברים.
נראה כאילו הקורונה השתלטה קצת על החיים בימים האחרונים.
זה הזמן לקחת שליטה על מה שכן בידיים שלנו: מה שאנחנו מכניסים לגוף היקר שמחזיק אותנו החיים.

אני רוצה להציע לכם לתמוך בגוף באמצעות הרגלים בריאים שמסייעים לחיזוק מערכת החיסון ולכן עשויים לעזור למנוע כניסה של הוירוסים אל קרבנו או לפחות לעזור לגוף להילחם בוירוס, אם כבר נדבקנו, ולהפוך את משך המחלה והסימפטומים לקצרים ומתונים יותר.

כשוירוס תוקף את הגוף, חשובה במיוחד מנוחה וכן להרבות בשתייה מרובה.
🍅  גם כמניעה וגם בזמן המחלה חשוב לספק לגוף פירות וירקות המספקים נוגדי חמצון. הם ה”צבא” של הגוף.
🍵 לאחר השלב החריף של המחלה חשוב לאכול מזון שאינו מכביד על הגוף: מרקי ירקות ותבשילי אורז מלא וקינואה הם פיתרון מעולה.
🧄בצל ושום בצל ושום בצל ושום! כמה שיותר, עדיף טריים. לכתוש שן שום בכל רוטב לסלט, בכל ממרח, אני ממליצה לכתוש שן שום בכל צלחת של תבשיל שאתם מגישים לעצמכם ולערבב.
הנה מצאנו עוד יתרון בעובדה שעכשיו כולם כמעט עובדים מהבית! אפשר לחגוג עם השום. גשו לאחד מסניפי רמי לוי וקנו בצל אדום, ירוק ולבן וגם שום ישראלי. 🧄 מוזמנים לחגוג עליהם כאילו אתם בבידוד.
🌶ולמי ששכח, שלא רק תפוזים עשירים בויטמין סי, אלא גם פלפל אדום וגויאבה ופירות יער וירקות ירוקים. ויטמים סי הוא אחד הויטמינים שמסייעים למלחמה בוירוסים.

🥕זה הזמן להכין מרק כתום עשיר בבטטה, דלעת, גזר. ירקות כתומים שמלאים בויטמין A מן הצומח ובאבץ חשובים למערכת הנשימה ולמערכת החיסון. האבץ מסייע בהפחתת התהליך הדלקתי בגוף.

🚫באותה הנשימה אוסיף ואומר שככל שתפחיתו בצריכת סוכר פשוט שמחליש את מערכת החיסון- כך ייטב.

יאללה, שיעבור בקלות. ובשורות טובות!

 

קטגוריות
טיפים קטנים

אולי יעניין אותך

הרשמה לניוזלטר
הרשמו ותשארו מעודכנים בכל מה שחדש אצלנו
אנא הזינו כתובת מייל