טיפים קטנים

דברים שלא ידעתם על האוכל שלכם | ויטמין C

אושר אידלמן & אודי ברקן | | 27 בפברואר 2020

אחד הוויטמינים הכי מדוברים הוא ויטמין C, ישנם אפילו אנשים הנוטלים תוסף שלו בכדור.

חשוב להגיד שבתזונה ים תיכונית מאוזנת, כלומר צריכת ירקות ופירות במגוון צבעים (טריים, לא מבושלים), אנחנו צורכים מעל ומעבר לכמות הוויטמין C המומלצת. וממש לא חייבים לאכול תפוז בשביל זה!

פלפל (בכל צבע) אחד מספק יותר מהצריכה היומית המומלצת (לרוב האנשים) של הויטמין! גם ברוקולי, תות, קיווי, פירות הדר וירקות עליים עשירים בוויטמין הזה.

קטגוריות
טיפים קטנים

אולי יעניין אותך

הרשמה לניוזלטר
הרשמו ותשארו מעודכנים בכל מה שחדש אצלנו
אנא הזינו כתובת מייל