טיפים

הטיפים של מיכל לקיץ

קבלו ממני טיפים לקיץ מהנה וקל יותר

מיכל צפיר | | 5 ביולי 2020

פירות קפואים
להקפיא פירות וכשמתחשק משהו מתוק שולפים מהמקפיא, למה להסתפק בארטיק בטעם בננה כשאפשר להינות מבננה קפואה ולהרוויח את כל הערכים התזונתיים בלי תוספת סוכר ושומן.

מים בטעם- הכנה ביתית!
 מים בטעמים זמינים, שתמיד יהיה קנקן זמין מלא במים עם פירות חתוכים ונענע
הפירות מעניקים מראה אקזוטי למים ומעודדים שתיה ובנוסף מעשירים אותם כך שהרווחנו מים בטעם וגם ערך תזונתי.

תכננו מראש
תכננו את השבוע, החופש יכול לבלבל אם מתייחסים אליו כהזדמנות לפרוק כל עול ואז זה לא חופש זה כאוס, לכן כדאי להתארגן גם על שעות הפנאי גם על התזונה המתאימה וכמובן על שזירת פעילות גופנית.
זה שאנחנו בחופשת הקיץ לא אומר שהאברים הפנימיים שלנו צריכים לסבול ? הם לא בחופש. הם
עדיין משרתים איתנו כל יום כל היום.

תקציב מנוהל
להתארגן על תקציב, לעשות תאום ציפיות של כל בני הבית.
כולנו נמצאים בתקופה כלכלית מאתגרת שדורשת התייחסות.
כדאי להימנע ממשפט כמו ״אין כסף״ ולהעדיף משפט ״זה לא בתקציב כרגע״
ללא אירגון וחשיבה מוקדמת עשויים לסיים את הקיץ בעודף משקל וחוסר בתקציב.

טיול
אחד הדברים הכי בריאים למשפחה – זה לטייל ולצבור חוויות משותפות ביחד.
כי בריאות זה לא רק מה שאנחנו אוכלים, זה גם קשור באנשים שאנחנו אוהבים ובמערכות היחסים שטיפחנו עמם.
אני ממליצה לכם לפנות זמן לטייל, לשלב לפחות פעם בשבוע טיול בטבע, בשעות בין ערביים, לראות שקיעה או אולי אפילו לישון לילה מתחת לכיפת השמיים ולחוות זריחה.
לחיבור לטבע ישנן הרבה מאוד תועלות בריאותיות והקיץ זו הזדמנות נפלאה ליהנות מהמשאב הזה.

תנוחו
לשלב מנוחה, כן פשוט לנוח ללא רגשות אשם, מנוחה היא איננה בטלה, חופשה מאפשרת לנו להיטען ולמלא מצברים לכן לא כדאי להפריז במשימות, אנחנו לא צוות הוואי ובידור לילדנו וגם אנחנו זקוקים למנוחה לבריאות הפיזית והנפשית.

קטגוריות
טיפים

אולי יעניין אותך

הרשמה לניוזלטר
הרשמו ותשארו מעודכנים בכל מה שחדש אצלנו
אנא הזינו כתובת מייל